חדשות ומבצעים

חדש!! טיול כוכב וספא כשר במרכז אירופה

צור קשר
 המלצות

ב24.8 לאוגוסט, הגענו לבויניצה אחרי נסיעה של כשעתיים וחצי מבראטיסלבה.. גשם קידם את פנינו, אך הכול התנהל בצורה מסודרת וברצון לגרום לנו מצב רוח טוב.

מלון ליסק הוא מלון יפה ומפואר, החדר לשניים היה מרווח, ארונות מסודרים, חדר האמבטיה נוח ונקי.  הנוף מסביב משרה שקט ורוגע, פארק רחב ידיים, עצים ירוקים, שבילי טיולים  והמון אנשים מטיילים ומחייכים.

למחרת הדריכו אותנו שצריך לעבור בדיקה רפואית ולהראות איזה תרופות אנו נוטלים. לאחר בדיקת הרופאה, נקבעו סוג הטיפולים. קיבלנו הדרכה מתי לגשת והיכן כשהכול מתנהל בסדר מופתי ובסבלנות  רבה. הטיפולים נעשו על ידי אחיות מיומנות ונחמדות, עברנו מסאג'ים שונים, אלקטרו תראפיה, חבישת פארפין ועוד. הרגשנו שהטיפולים עוזרים לשכך כאבי שרירים ועצמות והתחושה באופן כללי השתפרה מאוד.

בין הטיפולים עשינו צעדות וטיולים בפארק הסמוך, נהנינו מביקור בטירת בויניצה – טיפסנו עד למעלה ונהנינו לראות את חדרי השינה והאירוח המרהיבים.

בשעות הערב נהנינו מקונצרטים, הופעות שונות, הכרנו אורחים גרמנים, רוסים וסלובקים ששהו במלון ,התיידדנו וצחקנו.

ארוחות הערב היו מגוונות וטעימות, כולל תוספות ומשקאות ללא הגבלה.

חברתי ואני הצטערנו שבאנו רק לשבוע, אין לי ספק שנבוא שוב.

רינה סולומון ולילי נגרין, אוגוסט 2010

==========================================================

לאיריס שלום!

לפני ימים מספר חזרנו משהיה של 14 יום במרחצאות בויניצה  בסלובקיה. היינו שם אחרי ששהינו בשנים שעברו כבר בכמה מרחצאות אחרות בסלובקיה וברצוננו לציין שמרחצאות בויניצה היו הטובות ביותר.
כבר ביום ההגעה, שהיה יום "א" (שבת אצלם) עברנו בדיקות רפואיות, על מנת שנוכל להתחיל בטיפולים כבר למחרת בבוקר.
כל הטיפולים 4 עד 5 ביום, בשבת 2 היו על רמה גבוהה עם צוות מיומן היטב.
אוכל היה טעים ביותר, בבוקר הגשה עצמית עם בחירה של נקניקים, גבינות סלטים, מיצים, מבחר לחמים ועוד. בצהרים ובערב מבחר מחמש מנות עיקריות שונות לפי הזמנה מראש, בצהרים בתוספת מרק, סלטים שונים, קומפוטים ועוגות קונדיטוריה
ובערבים ללא מרק ועוגות אבל  מבחר סלטים, קומפוטים ופירות טריים, בקיצור שפע של אוכל.
כל המרחצאות ממוקמות בעמק בין יערות בקרבת טירה יפה ועיירה ציורית מאד במרחק הליכה. המלון ליסץ – LYSEC חדש בן שנתיים, החדרים יפים מודרניים וגדולים.  הטיפולים בתוך המלון, פרט לברכות במלון השכן המחובר עם מעבר פנימי.
כל המרחצאות הן בפארק גדול הנותן אפשרות לטייל.
בערבים יש תכניות בידור שונות, מוזיקה לריקודים, הופעות פולקלור, הופעות תזמורת,
שירה ואחרים.
בסך הכל  היה מצוין והזמן עבר ביעף.

מרים ויחזקאל קמה, חיפה,  אוקטובר 2010

========================================================

חופשת ספא בבלנאה פאלאס פייאשטני- סלובקיה

רצינו בחופשת ספא  אך לא ידענו בכלל למה לצפות.
שוטטתי באינטרנט והשארתי את שמי בכל אתר שהציע חופשה מעין זו,
באופן מידי נעניתי על ידי איריס. בקשתי... שאלתי.... חקרתי.... והיא ,
 בסבלנות רבה ענתה על כל שאלה ונענתה לכל בקשה
ובהמלצתה יצאנו שלושה זוגות ששניים מהם מוגבלים לפישטאני שבסלובקיה.
הגענו בשעות הבוקר המוקדמות לפישטאני ומצאנו
 עיר קטנה ציורית ויפה שהכל בה ירוק ונקי, נהר חוצה אותה וגשר להולכי רגל מחבר בינה לבין מתחם בתי המלון.
בית המלון שלנו היה  באי קטן שמצד אחד הנהר ומצידו השני תעלה, טבול בתוך פארק עצים ירוק מטופח להפליא.
ומה עושים במקום כזה?
דבר ראשון נשלחנו לרופא על מנת שיתן לנו תוכנית טיפולים.
הרגשנו קצת מוזר כי לרוב אנחנו אנשים בריאים ומה לנו ולרופאים
אך החלטנו לקבל על עצמנו כל טיפול שיוגש לנו.
כל אחד מאיתנו קיבל רשימת טיפולים לכל השבועיים, שני טיפולים ביום,
לשעות סדורות ובחדרים מותאמים. על פי הנהלים מי שלא מגיע בזמן לא מטופל.
ובכן דייקנו.
הטיפולים היו טבילה בבריכת גופרית למשך 20 דקות, ומנוחה, מסאג' קלאסי עטיפה בבוץ,
אמבט מים עם זרמי אלקטרוניים, מנורה אולטרה ,טיפול בקרני ליזר, שאיפת חמצן ,שעורי התעמלות במים ושעורי התעמלות אחרים
ועוד..... כל אחד קיבל משהו אחר.

האמת שזה היה תענוג אחד גדול.
המטפלים מיומנים  ומדויקים, אך על מנת לקבל בדיוק מה שאתה רוצה, למדנו שכדאי לתת טיפ ואין מה לומר..., זה עושה את שלו.
כמו כן היה  חדר כושר, בריכה חיצונית ופנימית , המים בה חמים , ז'קוזי בכל חלק של הבריכה ונפלא לשהות בה .סאונה נהדרת. והכל שם נקי  נעים ומכייף
אנחנו הזמנו חצי פנסיון כך שקבלנו רק שני טיפולים ביום.
אלו שהזמינו פנסיון מלא קיבלו  ארבעה טיפולים לאלו שהיו זקוקים לטיפולים ממש מרפאים.
האוכל לא משהו... ללא מלח שמן וסוכר אך בהחלט אכיל...
במקום אוכל טוב אכלנו עוגות בבית הקפה , הן היו נהדרות. בעיקר השטרודלים למיניהן.
ובטעם של מתיקות רוגע הנאה , אנו שואפים להגיע לכאן גם בשנה הבאה
כמובן דרך LiveTwice

זהבה זקן , ירושלים
===================================================

טלפון: 035123119,  פקס: 1533.605.0567 ,  info@livetwice.co.il  לתקנון החברה , טופס ההזמנה